gokcemevaa MommyNest 5 aylıkken anne demişti ama eşim asla kabul etmedi kıskançlığından 😂😂 hala baba demiyor o da ayrı mesele(babasına aşım oysaki 😂)
gg3848 mercankus vallahi bilmiyorum yani ben bilinçli olduğunu düşünmek istemiştim😂 şimdi de on aylık çok güzel anne diyor🥰
byzabyza hellobeybii benim bebeğimde 5. Aya girecek anne der gibi ses çıkartıyor 😆 bende annem annem diye çok seviyorum sesimi taklit ediyor sanırım
cansubrkl Pamukhanim_ 6 ay 12 günlük oğlum var daha kelimesi yok diye kafam takılıyordu demek ki daha erkenmiş