gizem101010 1 ay önce normal doğum yaptım, o günden beri ayıptır söylemesi büyük tuvaletimi tutmakta zorlanıyorum çünkü ishal gibi geliyor asla katı değil napıcam bilmiyorum, yaşayan var mı?
Hiilyuss gizem101010 2 normal dogum yaptım benim de başıms gelmedi. Organ sarkması gibi bir durumunuz var mı
eymenku gizem101010 ishale iyi gelen şeyler yeyin bir süre haşlanmış patates muz probiyotikli yoğurt türk kahvesi gibi ishal gibi olması doğumdan kaynaklı değil de bağırsak florasının bozulmasından kaynaklı olabilir
Niyesordunbucevabi gizem101010 normalde doğumdan sonra genel de kabızlık oluyor herkeste siz bi doktora görünün bence