Bebeğimiz bize göre 33 doktora göre 34. Haftada doğdu haftasına göre kilosu düşük olduğu için 5 gün küvözde kaldı şuan 35. Haftada. Çok şükür gelişimsel bir sıkıntısı yok ama sarılık olmaması için normal bebeklere göre daha sık beslememiz gerekiyor. Ama uykusu aşırı ağır cimciklememize rağmen uyandıramıyoruz gözlerini açıyor 2 dk sonra kapatıyor. Prematüre anneleri bu sıkıntıyı yaşayan varmı. Doktor uyanması lazım diyor ama haftası küçük olduğu için mi böyle anlamadım