37 gün oldu ikinciyi doğurdum kızım var 4 yaşında onu o kadar ihmal ettiğimi düşünüyorum ki ilgisiz sevgisiz bıraktığımı düşünüyorum zaten dokuz ayım kötü geçti ağır ve zor zaten hamilelik döneminde ilgi hiç yoktu çoğu zaman yatarak geçti bu durum mental olarak da etkiledi beni sinirli agresiftim kızımda nasiplendi bu durumdan doğurunca rahatsızlıklarım biter dedim tümden düzen bozuldu bebek hiç durmuyor mecburen onunla ilgileniyorum kızımı ihmal etmek istemiyorum ama oluyor bebek doğduğundan beri kızımla güzel bir kahvaltı edemedik hep ona hazırladım ben bebeğe baktım yada sabah uyandığımda kızımı güzel bir güne karşılayamadım hep yorgun ve bitiğim kızımın yüzüne bakamıyorum ortada savruluyor gibi hissediyorum her saniye kızımın bebeklik anıları yada doğumdan önceki hayatımız geliyor gözümün önüne ikinciye ne gerek vardı diyorum kızıma kurduğum o güzel düzen güzel hayat yerle bir oldu ona haksızlık ettiğimi düşünüyorum ikinci çocukla bebek asla duran bir bebek değil kızımın hayatından çaldığımı düşünüyorum çok doluyum duygusalım neyi nasıl anlatacağımı bilmiyorum