Bebeğim 10 aylık. Şu klasik ahşap park yataklardan var bizde. 2 ay önce bizim yatakta mışıl mışıl uyurken park yatakta uyanıp duruyordu. Ama aşırı hareketlendiği için yatağın kenarlarından bunaldığını düşünüp yer yatağında birlikte yatmaya başladık. Sonra birkaç kere sabah beni uyandırmadan sessizce koridora doğru emeklediğini fark ettim ve park yatağın içini oyun alanına koydum orda yattık bir müddet. Hanımefendi oyun alanının demirlerini de kırınca tekrar park yatağa döndük (kafayı yiyeceğim😅) o arada iyice hareketlendi. park yatağın ayaklarını çıkarıp yere sıfır yaptık. Önüne de yorgan koydum ki sarkıp düşerse diye. Ben de aynı odada onun büyüyünce kullanacağı tek kişilik yatakta yatıyorum.
Ama şunu fark ettim ki çocuk annemlerde yerde deliksiz uyuyor. Tatile gittik yine yere yatak attık etrafı boştu deliksiz uyudu. Anladım korkulukları sevmiyor ama evdeyken de güvenli alanım yok yer yatağı için. Napıcam böyle? Aşırı özgürlüğüne düşkün ve aşırı deli yatıyor. Koynuma zaten gelmiyor. Uyanınca yapabilecekleri sıkıntı.
Bir de aynı odada yatmamız mı rahatsız ediyor diye düşündüm ama kendim başka yere geçsem mi bilmiyorum. Daha 1 yaşını doldurmadı bile, odayı ayırmak doğru mu?