Arkadaşlar bugün kontrole gittim bebeğimin kilosu çok çok iyi dedi doktor. Ama ek gıda sorunu yaşıyorum. Şöyle ki pütürlü yiyor makarna falan yiyor yemede sorun yok. Ama öğün aksatıyorum ikinci bebeğim ilk oğlumda okadar donanımlıydım ki herşey dört dörtlük bilmiyorum ikinci çocukta sizde de böylemi