Öncelikle sakin ol canım teste güvenme ,her zaman doğru olmazlar. Korunma yönteminiz geri çekme mi acaba? Eğer öyleyse bu gibi durumları yaşamanız çok normal bu yöntemden uzak durun.yöntem bile değil aslına. Eğer gebelik varsa sağlıksız olacağını düşünme , olduğunu bilmediğin bi dönemde radyasyon ve ilaç almışsın,sıkıntı olacağını sanmıyorum. İlk bebeğin zor olduğunu söylemişsin , şimdi böyle olduysa vardır bi hayır be kardeşim evet çok zor ama hayrını görmeye odaklan canım. Ama psikolojik durumunu bilemiyorum, kaldıramayacağını düşünüyorsan sen bilirsin öncelikle senin sağlığın.biz ne dersek diyelim bu senin verebileceğin bir karar .her gün duanı et Rabbim içine ferahlık versin yardımcın olsun.🌸