Miracinannesi_ Yarin adet gunum şimdiden adet sancim basladi yarin hastane randevum var o yuzden emin olmak istedim 5 dakika içinde gölge gibi çıktı 10 dakika içinde seçilir hale geldi b-good test
Sev16 Miracinannesi_ geçen adetim benim de bir haftadan fazla gecikti markasını hatırlamıyorum ama bunlardan yaptım baya belirgin bi şekilde silik bi çizgi çıktı kan verdim negatif çıktı
Miracinannesi_ asellmiihramom yarında fizik tedaviye randevum var kan versem yetişmez muhtemelen bir önceki günde yaptım o da negatif çıkmıştı
asellmiihramom Miracinannesi_ varsa bile çok yeni iki gün sonra testi tekrarlayın daha net sonuç alabilirsiniz
Miracinannesi_ Sev16 adetime 3 gün varken yine yaptım negatif çıktı olsa o zamanda çıkardı diye düşünüyorum
ikiprensess Miracinannesi_ merhaba hamilemiymişsiniz acaba dün bende bu testten yaptım 2 tane anında çift oldu ama başka testte çıkmıyor