guzelanne01 daha yeni aldım ehliyetimi :) e sınavda da direksiyonda da çok şükür tekte geçtim. İş zaten ehliyeti aldıktan sonra başlıyor 😀eşimle uzun yıllardır tanıştığımız için arabayla hiç alakam yok diyemem. Ama ilgimi çekmiyordu. Sürme hevesim yoktu. Bu sene eşim zorla yazdırdı diyebilirim😀 direksiyon dersinin ilk günü zaten hoca direksiyon hakimiyetin çok çok iyi direk geçersin demişti. Geçeceğimden emindim zaten ama heyecanımı yenemem yada bi sinyal unuturum kalırım diyordum hep. Ben şöyle bi taktik uyguladım. Güzergahları hocanın taktiklerini hep ezberledim. Sonrasında da sınav gününe kadar hergün akşamları parkurda gidip çalıştım. Yapabileceğimi biliyordum ama çalışmak tekrar etmek beni çok çok rahatlatıyordu. Ve sürekli sesli bi şekilde sola döneceğim sinyal vereceğim 3. Dubayı gördüm duracağım diye sesli bi şekilde tekrar ederek çalıştım. Sınav günüde aynısını yaptım. 20 dakikada parkuru tamamladım. Bu şekilde sesli çalışırsanız hiç birşeyide unutmamıs olursunuz.