6200 gr boyu da 64 cm doktor iyi diyor ama çevremdeki bebekler hep daha dolgun bebeğimden (Allah hepsini nazarlardan korusun) öyle olunca çok üzülüyorum besleyemiyor muyum diye. Bebeğimde fizyolojik reflü var sürekli kusuyor ben bundan olduğunu düşünüyorum doktora da söyledim ama hayır iyi kilo alıyor diyor