Bgnm23 Anneler merhaba Zara’dan oğluma kışlık birşeyler almak istiyorum şuan 4 yaşında kilolu değil normal bir çocuk yazlıklarda 5 yaş güzel oluyor ama kışlık kalıpları bilen var mı erkek çocukta oversize çok büyük olur mu acaba ?
KonuMankeni Bgnm23 yani Zara olması şart mı belki bilmiyorsunuzdur katil İsrail destekçisi bir firma.
firstmama Bgnm23 merhaba kalıpları tam denk geliyor güzel günlerde kullanın erkek bebek/ çocuk ürünleri çok şık
Ilkannelik Bgnm23 neden illa zara dediniz ki defactoda çok güzel indirimler oluyor aynı şekilde e bebektede takip edin indirimleri
banumeral23 Bende hep kullanıyorum zarayı kalıpları tam yaşa denk geliyor mesela indirimde oğluma 3 yaş kıyafetleri aldım seneye giysin diye suan 28 aylık denedik büyük geliyor tam 3 de giyebilecek gibi montları da tam kalıp çeketleri vs tam yaşı alın 👍🏼☺️
Bgnm23 BuzluKahve set olanları nasıl tercih etmek lazım bilemedim şuan 4 yaşında acaba çuval gibi durur mu üstüne onu kestiremedim
banumeral23 Bgnm23 zara tam kalıp bugun oğluma yelek hırka vs kışlık alışveriş yaptım 28 aylık oğluma ⅔ yaş şişme yelek aldım 3 yaş hırka aldım bence küçük kalıp değil
annesikjgg Bgnm23 benimki kız ama ben zaradan hep büyük beden alırım elbiseleri falan kısadır mesela hep . H&m büyük kalıp zara küçük kalıp bence