inci33 Batıl inanç ya ben olsam asla denemezdim. Her çocuğun gelişimi farklı doktor sorun etmedikten sonra böyle işlere kalkışmak bana saçma geliyor. Ha işe yaradı diyenler de bence şans eseri zaten çocuğun zamanı geliyor öncesi bunu yapınca aaa bak konuştu diyorlar buna bağlıyorlar. Oysa sadece zamanını bekliyor o bebe