2 yas beni yedi bitirdi arkadaslar bu ne bagirarak aglamak istiyorum! Asla asla asla beni dinlemiyor kendini yerlere atiyor yemin ederim sifir ekran geldigimiz bu yasta sagdan soldan gordukleriyle arada bir mecbur kalip actigimizla tv telefon (fotograf ve videolarina bakiyor) delisi oldu..
surekli agliyor emzik tv telefon..
Uyumuyor gel diyorum siritiyo ama duymazliktan geliyor cildiriyorum artik yok kimsem de yok dipdibeyiz oyun grubu icin bir yere gittim istedigi olmadi diye beni mudurle iki dakika konusturtmadi ciglik aglama! Yeter bitti sabrim bitti nolur sakinlestirici falan kullaniyor musunuz ben artik kullanacagim birseyler dayanamiyorum inadina aksiligine.. Ayni odada biz birbirimize girmisken horlayarak uyuyan bir kocanin da varligini goz onune alalim.. ‘2 yas sendromu diyoolar hayatim biticek’ ten baska bi diski bilmeyen..