Kızlar merhaba ben 2 seneye yakın doğum kontrol hapi kıllandım 1 yıla yakındır içmiyorum
Bu aylarda sadece doktorun yazdığı adet sökücülerle adet gördüm onun dışında hiç kendi kendime adet görmedim şimdi de çocuk düşünüyorum .
Doktor polistik över olduğumu söyledi ama ilk çocuğum istediğimiz zamanda olmuştu . Düzgün adet görmediğim için çocuk da olmuyor
Benimle aynı durumu yaşayan anneler neler yaptınız