ftmnrozun16 merhaba, dogum raporunuzu is verene ilettinizmi? Sgk ve is verenizin yaptigi anlasmaya göre farklilik olabiliyor. Bende mesela parca halinde, onaylandikca para yatirildi. Calistigim sirketin sgk ile anlasmasi varmis. Benim dogum param sgk tarafindan calistigim sirkete gönderildi, onlarda hesabima yatirdilar. Normalde ptt üzeri deniliyor ama yapilan anlasmaya göre degisiyor