Kızlar merhaba oğlum 8 aylık 1.5 hafta önce sünnet oldu klasik dikişli yöntemle şu an pipisi epey düzeldi fakat üst kısmında dikişte açılma var doktora fotoğraf attım evet açılma var ama tekrar dikiş atılmaz madacasıl krem kullanın dedi kullanıyorum ama hala açıklık devam ediyor benzer durum yaşayan var mı? Ne yapmalıyım bilmiyorum eşimde doktora sinirli patlamaya hazır kendisi kaynar sanırım ama iz kalacak diye korkuyorum