2 yaşında bebeğim var, ben çalışıyorum çocuğuma kaynanam bakıyor. Eşim 2 yıllığına il dışına göreve gidecek bayram seyran tatillerde arada haftasonları gelecek. İlla ki zorlanacağım. Eşimin uzakta oluşu benim çalışmam falan, sanki bebeğim babasından zaten mahrum kalacak annesi de akşamdan akşama evdeyim haftasonu 1 gün yanındayım şimdiden çok vicdan yapmaya başladım. Çalışıp çocuğuna yalnız bakan anne var mı aramızda detleşelim..