Aslihan03- Çok zor bir dönem ne zaman geçecek diye gün sayıyorduk 4. ayına yaklaşınca azalmaya başladı.Eşim olmasaydı ayakta bile kalamazdım.Altını açıyorduk ağlamaya başlıyordu ,banyo yaptırmaya çalışıyoruz ağlıyordu akşam olunca zaten söylemeye gerek yok.O yüzden o güzel günlerin geleceğini sabırla bekleyin yakında azalmaya başlayacaktır.Relectaz bizde tam tersi etki yapmıştı sadece Biogai probiyotik takviyesi ile devam ettik 3. şişesini hayla kullanıyorum.Fakat gaz azaldıkça 2-3 günde bir azaltarak kullanıyorum.Slingde rahat ediyordu onun için denemenizde fayda var.Bebek arabası varsa evin içinde kullanabilirsin bir tavsiye ile kullandım haylada evin içinde onunla turlarız gündüz uykusunun bir bölümünü arabasında yapıyor .Otomatik sallanan ana kucağı almıştım çok yorulduğumda ondan destek alıyordum çok faydasını da gördüm.Kiraz çekirdekli reflü yatağı almıştım az da olsa faydası oluyor.