SiprayiL ayfer77_ yatışını seveyim senin ya boynuna bak🥹🥹 kollarındaki isilik ama sırtındaki ısılige benzemiyor gibi
ayfer77_ Bebeğimin sırtında ve kollarında böyle şeyler var ne yapacağımı bilemedim alerji olabilir mi
ayfer77_ SiprayiL banada öyle geldi kollarındakinden daha farklı sabah yoktu sırtındaki gece uykusuna yatırırken üstünü değiştirdim ozaman fark ettim
essnsr ayfer77_ yani eğer imkanınız varsa çocuk acile de gidebilirsiniz sabaha kadar kendinizi hırpalamayın Ben öyle yapmıştım böyle değildi daha farklıydı bizim ama hiç değilse ne olduğunu bilerek uyuyup sabah yine kendi doktorunuza götürürsünüz