Bence kızınıza onu her hâliyle sevdiğinizi, kilo almanın, boy uzamasının uzun bir süreç olduğunu, sürekli takip edilemeyecek bir şey olduğunu anlatmaya çalışın ve dediklerinizi unutturmaya çalışın. Aslında boy ve kilonun bi mecburiyet olmadığını, zamanla kendiliğinden, sağlıklı beslenerek olacağını anlatın. Eğer bu konuyla ilgili olarak eğlenceli kitaplar varsa satın alıp birlikte okuyun. Belki unutturabilirsiniz. Fikrimce çocuğunuz kendini yetersiz hissediyor. Eğer kilo alırsa, boyu uzarsa sizin mutlu olacağınızı zannediyor. Sizi memnun etmek için de böyle sorular soruyor🤷🏻♀️