2.5 yaşında kızım perşembe günü uyanır uyanmaz kustu su dahil içse hemen çıkardı hemen hastaneye gittik serum aldı serum iyi geldi kusması geçti fakat ateşi uzun süre 39larda kaldı pedifen sonra 37.1e düşüp taburcu olduk dolven ve calpol verip ateşi de yok ettik çok şükür fakat o günden beri uyuduğu zaman bacaklarını kasıp aglayarak uyanıyor nesi var bilmiyorum soruyorum söylemiyor bir şey demir eksikliği de mevcut onun için de 3 aylık bir tedavi görmeye başladık onun dışında bildiğimiz bir problem yok kan tahlilinde crp negatif cıktı doktoruna danıştık enfeksiyon olsaydı antibiyotik olmaksızın ateşin düşmeyeceğini söyledi ama çok uzun süre ağlıyor neden bilmiyorum aynısını yasayan var mıdır ne yapmalıyım