Kızlar 3 buçuk yaşında oğlum var çok hareketli yerinde durmuyor inat hiçkimseyle hiçbirşeyini paylaşmıyor herneyse normal geçici bir süreç olduğunu düşünüyordum ama dün parkta bi bayanla tanıştık onunda oğlu 3 buçuk yaşındaymış oğlum için hiperaktif heralde dedi öyle demesinin sebebi de bi kaydıraktan kayıyor koşup geliyor başka bişeye ordan oraya koşup duruyordu evdede kıpır kıpır bir çocuk ama dışardan biri öyle söyleyince acabamı diye düşünmedim değil sizde durumlar nasıl