Merhabalar bebeğim 52 günlük. Bugüne kadar emmesi gayet güzeldi, kilo alımı da aynı şekilde persentilin üzerinde bile gidiyoruz. Ama son 3 gündür bebeğim memede çok huzursuzlanıyor resmen memeyle savaş veriyor. Çişli bez sayımız aynı devam ediyor ve dolu bezler alıyorum. Ama artık her emmede kavga eder oldu. Emiyor emiyor en sonlara doğru çığlık kıyamet ağlamaya başlıyor. Ben de bırakıyorum zorlamamak için bu defa ağzıyla aranıyor gibi yapıyor ama aç da değil çünkü başka bir huzursuzluğu vs yok. Diğer memeye alıyım diyorum ona alınca da bi 5dk falan emiyor sonra yine çığlık kıyamet başlıyor. Yediğim içtiğim farklı bir şey yok sütün tadını etkiliyor desem öyle de değil. Ne yapacağımı bilmiyorum Meme reddi olacak diye korkuyorum neden böyle oluyor.