Aselduru88 her dönemin bir zorluğu elbet var ama bu bebeklik dönemi kadar zor değil benim gözümde. 5 yaşındaki çocuk ne istediğini söyler , sorunu neyse anlatır , tuvaletini kendisi yapar ve geceleri uyur. Ben bu saat olmuş daha uyumadım oğlum diş çıkarıyor çünkü çığlık çığlığa. Bir sorunu olsa anlatamaz bebek. Ağlar susturamazsın. 5 yaşındakini oyalar dikkatini dağıtır susturursun en kötü. Her neyse gece boyu uyuyabildiğim sürece her zorluğuna hazırım benim için önemli olan artık deliksiz uyumak 🥱😴