Aselduru88 Kızlar bebegm 3 ay 15 günlük yarım kollu ve uzun alt ile yatırıyorum ince müslin örtmeli miyim oda 24 derece Kayseri’de yasıyorum
bucocukac_ Aselduru88 üstünü örtmek yerine serinse uzun kollu ince pijama giydirin bence ya da yazlık uyku tulumu incelerden
ayhat Aselduru88 örtmeyinde eğer göğsü sırtu soğuk oluyorsa uyku tulumu giydirin ince. müslin olanlarda var. örtüyğ yüzüne falan örter bir yerine dolar allah korusun
ezgi1212 Aselduru88 benimki de 11 aylık bende kayserideyim şu 2 gündür geceleri soğuk gibi en azından müslimle örtün benimki örtürmüyo bi zıbınla yatıyo
pembelianne_ 24 derece mi ne guzelmis ya 🥹 ben uyku tulumu oneririm kizim 15 aylik tog degerli uyku tulumlariyla yatiririm hep odanin derecesine mevsime gore. ustunu ortmek cok zor bebislerin surekli aciyorlar
aslananne27 Aselduru88 4 aylık İtalya’da kalıyorum Milano çok sıcak 40 derece ince askılı zıbınla uyuyor
pozitifanne06 Aselduru88 24 serinmis ne güzel 😀 uyurken terlemiyosa 0.5 tog uyku tulumu+zıbın giydirin hem içiniz rahat eder
pozitifanne06 Aselduru88 burası da hafif sernledi 26 derece kısa kollu zıbın ve ince uzun pijama altiyla uyuttum normalde askılı zibinla uyuyodu