YumukluSucurtaa Tubay- ben kullanıyorum 1 .5 aydır ben hiç fayda görmedim cildim yağlı ve siyah nokta çok fazla sivilce vs sarı olani deniyecegim eğer siz bu sebebten alicaksaniz sarı olani deneyin
jap Tubay- ben kullanıyorum. Koltuk altı ve bikini bölgeme renk açma amaçlı, ve popo sivilcelerine de kullanıyorum
aslanmomy Tubay- evet bir çok ürününü beraber kullanıyorum özellikle yüz yıkama jeli tertemiz yapıyor cildi nemlendirici birde sarı serumu çok memnunum 🫶
greenofbroccoli Tubay- bir bu, bir de wiwify’ın toniği. Hangisi o an uygunsa onunla devam ediyorum bende