Kızlar merhaba, biz normalde merkezde yaşıyoruz ama her yaz 1 aylik eşimin köyünde kalıyoruz köy islerinden dolayı. Evde havlu diye bir yer var yeri beton baya büyük yemekleri orda yeriz neyse bugün yemek yerken yerde kocaman bir kurbağa gördük evin içine doğru yürüyor ayakları uzun kocaman el kadardı ilk defa böyle bisey gördük neyse kayinpeder hemen alıp aşağı uzak bi yere götürdü. Ama sonradan birileri dedi ki eskiden derlerdi kurbağa eve geldiyse senden su istermiş ve bereketliymis uğur getirilmiş, sorum şu böyle Bi olay yaşayan oldu mı yada böyle bisey gerçekten doğru mudur batıl inanç mıdır yani orada hiç kurbağa fare bile yoktur birden kocaman bir kurbağanın orada belirmesi ikilemde bıraktı bizi acaba öyle kıydı gerçekten keşke su verseydik dedik