Dedektifgadget tam 20 aylık olduğu gün geceyi de gündüzüde bir kerede bıraktım hiç bir şey sürmedim sadece süt artık yok bitti dedim ilk başlarda çok ağladı hatta ben ondan çok ağlamış da olabilirim ama her ağladığında oyaladım uyutma kısmı en zoruydu emerek uyuyordu hemen kucağımda gezdirerek veya ayağımda sallayarak denedim hep ilk başlar çok zor oldu ama direndim pes etseydim ederdim ama dedim bir kere ağlattın bu kadar pes etme yazık günah ona da . Sonra yavaş yavaş istememeye başladı 1 hafta bile dolmadan artık unuttu hatta 5 dk da bir emen bir çocuk olduğu için şok olduk hepimiz nasıl hemen atlattık diye . İnşallah sizlerde güzelce bırakırsınız