sbostan Kızlar reglime 6 gün var erken test yaptım negatif çıktı az önce normal test yaptım hemen silik çizgi oluştu sizce hamile miyim diğer test çıkmayıp bunda çıkınca şaşırdım hemen oluştu çizgi saniyesinde.. Ben yanlış görmüyorum değil mi var çizgi.
Prensesannesi32 sbostan bariz belli işte bendede boyleydi adetime 8 gün vardı yapmıştım böyle silikti ama ben 2 gün öncesi kan vermistim 7.7 idi denemek amaçlı yapmıştım çıkmıştı
merveumayhafsa sbostan benim de sizin gibiydi yaptım silik çikti dün kan verdim 193:55 çıktı kan verince rahatladım
50krsvertirreekk sbostan sonuç 5 dk içinde bu şekilde olduysa bi kan vermenizi öneririm var gibi görünüyor hayırlı olsun ☺️
sbostan 50krsvertirreekk 5 dakika da değil 6 7 saniye de çıktı bende ona şaşırdım erken testte cıkmamıstı teşekkür ederim eşim yeni test almaya gidiyor bozuk mu emin olamadım 🥰
ayhat sbostan ay hamilesiniz 🥰 benim 8 aylık bebeğim var ve ben hamile olup bir bebiş dünyaya getirmeyi çok sevdim. psikolojim fiziğin herşeyim bozuldu mu evet. ama şu testin pozitif görünmesi hissini özledim ☺️ daha önce iki kayıp yaşamıştım. rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Prensesannesi32 sbostan teste göre hamilelik gözüküyor kan ver netlessin bize de haber etmeyi unutma hayırlısı olur insallah
bekt55_ sbostan bende 4 tane yaptım 3 pozitif 1 negatif sonuç kan negatif umarım senin pozitif Allah gönlüne göre versin inşallah