Kızlar bebeğim 6.5 aylık yaklaşık 1 aydır ben ve babasından başka kimseye gitmiyor. Anneme bile gidince kıyameti koparıyor bu durum geçici bi durum mudur yoksa böyle devam eder mi? 1 yaşında işe başlamam gerek ve annem bakıcak böyle devam edicek diye çok korkuyorum böyle olup sonra alışan var mı ?