Merhaba herkese 3-4 gündür tuvalet eğitimine başladık sayılır sadece uyurken ve dışarı çıkarken bez bağlıyorum evin içinde tüm gün bezsiz durabiliyor ama dikkatimi çeken şu oldu mesela bugün nerdeyse saat 5 den beri çişini bile yapmadı soruyorum yok diyo. Tutabilir mi 3 saat kadar sizce? Bu arada bu 3-4 günde de henüz kakasını tuvalete yapmadı sadece bez bağladığım anlarda bezine yapıyo. Tam anlamıyla başladık sayılmaz deniyorum şuan çocuğu ama daha altına kaçırma vs yaşamadık çok şükür.