Adenkom Of kızlar kızım 2,5 yaşında emerek uyuyor başka zamanlarda meme hemen hemen 1 yıldır hiç istemez. Ama uyutma mevzu dert.. dünden beri de sabır taşı sürüyorum yine de emiyor napacağım şaştım kaldım.
12betul Adenkom ortanca kızımı her yolu deneyip meme bıraktıramadım . Hala emşyor mu diyenlerden elimden tutup başka odaya geçiriyordu . Aslında ben de bağlanmıştım bırakmak zor geliyordu . 3 yaşında aramızda konularak artık büyüdüğünü ifade ederek güzel güzel konuşup ortak karar verip bıraktırdım 😅
12betul Adenkom ortanca kızımı her yolu deneyip meme bıraktıramadım . Hala emşyor mu diyenlerden elimden tutup başka odaya geçiriyordu . Aslında ben de bağlanmıştım bırakmak zor geliyordu . 3 yaşında aramızda konularak artık büyüdüğünü ifade ederek güzel güzel konuşup ortak karar verip bıraktırdım 😅
Adenkom 12betul normalde aylardır telkinle bıraktırmaya çalışıyorum; işte sen büyüyorsun süt bitecek ihtiyacın da yok vs vs neler dedim yok. sabır taşını da sürünce baktım emiyor aa büyüdüğün için tadı değişmiş artık sanırım ihtiyacın yok kş zaten vs dedim ne dediysem kar etmedi yine emdi hiç sabır taşı olayına gireceğim aklıma da gelmezdi ama insan çaresiz kalıyor bu da çare olamadı sanki ya 😂
Duyulurum Adenkom oğlum iki yaşında, ara ara emmeyi bıracağını anlatıyorum. “Annecim çiçek. Meme çiçek, hepsi çiçek” diyor 😅 gönlümü alıp vazgeçirmeye çalışıyor ve başarıyor 💜🥹