dogadan01 Günde 2.5 ml den fazla vermeyin yazıyormuş ben onu sabah akşam 2.5 ml anladım bebeğime verdim birşey olur mu:( yaş 3.
12betul dogadan01 3 yaşında iken tam ölçek kullanıyordum . Bir şey olmaz ama doktorun önerdiği dozu geçmeyin .
Yusufefem20 dogadan01 Benim oğlum da 10 ay 22 günlük alerji olmuştu antibiyotikten deloday yazmıştı doktor kadehi var 5 milimetreye kadar doldurup veriyorum kutunun üzerinde yazıyor zaten kaşık varsa bu kadar kadeh varsa bu kadar diye söylemek istedim.
dogadan01 YorgunAmaMutluAnne doktorun ne dediğini hiç anlamadım hızlı hızlı konuştu bende üstünde sabah akşam yazıyor ama yarım ölçekmiş ben sabah akşam tam ölçek verdim. Birazını çıkarttı tükürdü ama yinede fazla doz
YorgunAmaMutluAnne dogadan01 tamam sabah aksam ise birşey olmaz öyle doktorun önermiş çünkü yarın dikkat edersin
12betul dogadan01 Evet sabah akşam tam ölçek kullandım hep hiçyarım kullanmadım .sürekli kullandığım ilaçlardan biriydi ondan net hatırlıyorum
Yusufefem20 dogadan01 5 milimetre dediğim ağzına kadar değil çok az nasıl pekmez doldururuz ya bir tatlı kaşığına öyle işte ben de günde bir defa veriyorum