merhabalar, biz optimum karşısında ki ata plazada ali osman köksal hocaya oğlumuzu 2,5 aylıkken klipsli sünnet ettirdik. kendisi aynı zamanda eşiyle birlikte bir çocuk doktoru. tecrübesinden ve bilgisinden çok memnun kaldık. sünnet sırasında yaptıklarını ve sonrasında yapılacakları detaylı bir şekilde anlattı. sünnetten sonrada 1 hafta boyunca her gün arayıp çocuğumun durumunu sordu. kesinlikle tavsiye ederim.