13 aylık, doğduğu günden beri ağlak bir bebek ve buna sinirlenince başını yere vurma eklendi, ekran yok, ben başındayım birde , mesela elimde bir iş mi var, anında işi bırakıp istediğini yapmam lazım aksi takdirde başını yere vuruyor, çok yoruldum. Kızlarımda böyle bir durumu asla yaşamadım