6 aylık bir kızım var Allah’ıma binlerce şükürler olsun 🥰
Ama gerçekten böyle boş oturan insanlara koşturmasız sakin hayatlara o kadar özeniyorum ki kızım doğduğundan beri çok zor bir bebek suan da çok zor hiç durmuyor oyalanmıyor uykusu iyi değil sanırım bir daha eskisi gibi olamayacagım ne kendime bakabiliyorum ne bir kahve içebiliyorum ne bir yere gidebiliyorum o kadar yorgunum ki bu tempo hiç bitmeyecek sanırım ağlasan ağlayamıyorum gülsen gülemiyorum ne hissettiğimi bilmiyorum duygularım çok karışık