kaanasilinannesi meme reddi dönemindesiniz sanırım. Biz yeni atlattık çok şükür. Ayakta dolanacak, pilates topu üstünde yaylanarak, yatarak, şarkı söyleyerek vs vs emzirmeyi deneyin. İlla ki biri tutuyor. Ama her seferinde farklı yöntemde susup alıyor memeyi. Ben de mama-meme gidiyorum 2 aydan beri. Comotomo biberon yavaş akışlıyla başladık. Şimdi 4 ay 23 günlüğüz orta akışlıyla geçtik. Meme reddi hiç olmadı biberon yüzünden. Sağım da mecbur kalmadıkça yapmayın. Bu sefer tamamen biberona alışıyor bebek. Ya da yapın buzluğa atın ek gıdada kullanırsınız. Kolay gelsin 😊🥰