cemo19 Kızlar bizim doktorumuz maalesef hastaneden ayrılmış hem aylık kontrolleri için hem de enfeksiyonu sarılığı var bebeğime bilkent şehir hastanesinden bir doktor önerebilir misiniz
cemo19 Melekkk06 maalesef 🥹 şu an izinde ve emekli olacağı konuşuluyor ınstagramda da bayağı aktif bu ara sanırım kendi kliniğini açacak