FtmYigitim Sezeryan doğum yapali 3 hafta oldu uc kısımlarında sızlama oluyor başına gelen varmi neden kaynaklanıyordur
Anne-123 FtmYigitim benimde 16 günlük bebeğim sezeryanlıyım sağ kenar acımıyor ama sol kenar acıyor sızlıyor hala normalmi bende merak esiyorum
Bebek19 Anne-123 Benimde hep sol ucum acırdı doktor son düğümü oraya atmış ondan agrı yapıyormus orası:) Merak etmeyin zamanla gececek
Sevgilimmm Anne-123 benim de 16 günlük 😊 hastanedeyken sağ taraf ağrıyordu doktora sordum orası dikişlerin bittiği yer düğüm atılan yer dedi normaldir geçecek dedi şıu an çok ağrım yok