pozitifanne06 Sütünüz ne zaman kesildi, hamile olmanıza rağmen emzirmeye devam ettiniz mi? Doktorum artık büyümüş kes dedi ama kesmek istemiyorum
merveipkknn pozitifanne06 gecen gun okudum hastalanmayan cocuk hesabindan emzirmeye devam ediyorlar iki cocuguda ayni anda emziriyorlarmis hatta biraz bakin isterseniz
nazanay pozitifanne06 Hak yeme falan saçma bence de ben hep şunu düşünüyorum: Anne sütü içeriği bebeğin yaşına, bağışıklık durumuna, hasta olup olmamasına göre sürekli değişiyor deniyor ya, ikisini emzirdiğimizde nasıl olacak bu durum?
didoece pozitifanne06 sakın sakın milleti dinleme ne demek hakkına girmek. Onun hakkı nolcak? Sen bildiğin içine sineni yap
pozitifanne06 merveipkknn evet takip ediyorum hep tandem emzirmeyi övüyor. Anne sütü fonksiyonel tıpta önemli bağırsak florasina iyi diyor. Kendi de tandem emzirmis kesilene kadar. Bana aileler duyanlar çok baskı yapiyo karnındakinin hakkını yiyor diyo. Oysa gelişimi iyi gidiyo onun da. O yüzden kesilene kadar devam edeyim istiyorum ama hiç kesilmezse de bu sefer nasıl bırakacak diye korkuyorum. O yüzden merak ettim hamileyken kesin kesiliyo mu süt diye
hemshireanne pozitifanne06 hakkını yiyor ne demek ya🤦♀️🤦♀️ oeki o bebeöin hakkı nolacak sütünüzde varsa bebeğinizde emen bir bebekse yazık değilmi ona içinizden geliyorsa emzirin
ttrck pozitifanne06 çok cahilce hakkından yiyor demek, ne alaka bebek sanki dışarıda … ayy çok yazılacak şey var da , dinlemeyin onları tandem iyidir
pozitifanne06 hemshireanne teşekkür ederim ben de hem üzülüyorum hem sinirleniyorum bunu duyunca. Vitaminleri alıyorum yeterli besleniyorum zaten günde 3 kez falan emziriyorum onu da çok görüyorlar
hemshireanne pozitifanne06 üzülme ya hem süt veren annesin hemde hamilesin insanlara kulağini kapa kendine iyi bak. Kendini hazir hiss edince bırakırsın emzirmeyi. Üç kereden birşey olmaz
adaatuna pozitifanne06 18 aylıkken gebelik planladım ve doktorum kes dedi bir günde kestim Beneğiniz kaç aylık
ozgecankosar pozitifanne06 doktorunuz emzirmeyi uygun görseydi kestirmezdi büyük ihtimal . Kuzenimde düşük riski vardı doktoru ondan bıraktırmıştı rahim kasılmalarına sevep oluyormul emzirmek . Siz bence doktorunuzu dinleyin sonra pişman olmayın
pozitifanne06 ozgecankosar doktorum aslında artık büyümüş dana kadar olmuş seni emzik olarak kullaniyo kes artık dedi herhangi riskim yok sağlıklı gebelik geçiriyorum çok şükür, o yüzden çok kesmek istemiyorum
cikolatahurma pozitifanne06 15 aylıkken kendi isteğimle kesmiştim iğneler ilaçlar kullandığından dolayı kestim
aptallarsizii pozitifanne06 oğlum 8 aylıkken hamile kaldım sütüm kesilmedi 13 aya kadar emzirdim oğlum göğsümü ısırıp kanı görünce kendi bıraktı
Deletedmom_289 pozitifanne06 ben kızım 5 aylık Ken hamile kaldım 7 ay emzirdim oğlum karnımda 7 aylıktı yani