papatyam-34 Bence küçük daha. Ben kızıma 5 yaşında aldım, 1 yıldır tableti var ama tabletten bir şeyler izlenebildiğini daha bu ay öğrettim. Çizgifilm falan tv’den izletiyordum. Tableti İngilizce rahat çalışsın, bizim telefonları işgal etmesin diye almıştım. Lingo Kids diye bir uygulamadan çalışıyordu sonra da Duolingo. Tablette neler yapabileceklerini öğrendiklerinde ipin ucunu kaçırmamak için çok çabalamak gerekiyor. O yüzden ne kadar geç tablet, o kadar iyi bence. Hatta tablet alınca da neler yapabileceğini hemen öğrenmesin.