firsttimemom Benim her iki bebeğimde de kırkım çıkar çıkmaz geri dönen reglim sütümü azalttı. Evet geçici ama her ay belli bir süre oluyor, bu da bebeklerimin kilo alımlarını etkiledi. İlk kızımda sorunsuz atlattık ama şimdi ikinci kızımda meme reddine varan sorunlar yaşıyorum. Bu yüzden kilo alımı çok düştüğü için de mama takviyesine başladık. Mama sonrası daha da uzaklaşmaya başladı memeden :/ Herkesin sütünü bu kadar etkilemiyor ama benim etkiliyor ne yazık ki. Ya süt azalıyor, ya süt çok geç indiğinden bebeğim huysuzlanıp emmek istemiyor falan. 3.5 aylık, bizim bu şekilde, bakalım anne sütü nereye kadar gidecek.