zeyneptasdogen zamanı geri alamasamda şimdi eskinin acısını çıkarmaya çalışıyorum diye bilirim😂
Millet kırılmasın üzülmesin aman yanlış anlamasın diye diye kendimizi üzüyoruz hep . Onlar bizi üzmekten geri durmuyorsa biz neyden çekiniyoruz? Bu kafaya girdikten sonra daha iyi hissetmeye başladım ve susmuyorum , canımı sıkan şeyleri zamanı gelince öyle güzel oturuyorum ki 💁🏻♀️💁🏻♀️💁🏻♀️
Böyle ince ince saygımı ve saygınlığımı bozmadan karşımdakini salak ediyorum.