Merhaba arkadaslar 11 aylik bebegim var gunduz 2 uyku yapiyo 3-4 gundur toplasan 1-1,5 saat bile zor oluyo sebebi nedir sizlerde durum nedir ? Bir de uykular hep kisa ya yarim saat ya 40 dk sonra uyaniyo bu hep boyleydi kendiliginden 1 saat araliksiz uyudugunu bilmem artık bu uyku konusundan cok bunaldım😞