Hamileliğimin son aylarında ortaya çıktı 2-3 güne düzelmişti. Şimdi doğumdan sonra tekrardan ortaya çıktı. Gece uyanmasam bebeğim olmasa sorun yapmam ağrısını çekerim ama bebekle gece uyanmayla çok zorlanıyorum ağrısına dayanamıyorum. Doktor kortos ve anestol diye bir krem yazdı ama düzelmiyor . Yaşayan var mı kaç güne düzeldi neler kullandınız🥹