Kızlar bu yaz memleketimize geldik annemin yanında kalıyorum kızımın doğum gününde yaza denk geliyor o yüzden Antalya’da kutlayacagim ama biliyorsunuz ki Antalya’nın hava şartlarını çok sıcak akşamları bile çok sıcak oluyor dışarıda kutlasam çok sıcak insanlar inanın sıcaktan bir şey anlayamayacağız doğum gününden o yüzden bir mekan arıyorum mekanı kapattırmayacağım 25 kişi olacak organizasyon kurdurmayı düşünüyorum acaba ne kadar alırlar veya ücretsiz de oluyor mu bildiğiniz bir mekan var mı lütfen bana yardımcı olur musunuz çünkü buralardan hiçbir şey bilmiyorum fikrim de yok yani doğum gününü kutladığınız bir yerler var mı lütfen bana yazar mısınız canlarım ballar