niloya0
Özellikle 1 yaş aşısı için endişeli bir post açılması ve hemen yukarıda otizm yazmanız bunu düşünmemin doğruluğunu destekledi
Ha bunu topluma biz anneleri korkutanlara da sinir oluyorum mesela üstte biriisi göz kayması yaşadı yazmış bunu doktor 1 yaş aşısına mi bağladı merak ettim sizide anlıyorum öyle şeyler uyduruyorlar yazıyorlar ki korkutucu geliyor