gokcekizim_ Kızlar 4 gün oldu doğum yapalı göğüslerim patlayacak resmen doluluktan. Her şeyi yapıyorum sağım yapıyorum sıcak kompres masaj emzirme ama kızım süt gelmedikçe memeyi emmek istemiyor😭 mama verirken vicdan azabı çekiyorum psikolojim bozuldu artık
elif5507 gokcekizim_ sağdığınızda n kadar süt çıkıyor ? Bebeginiz yeni doğmuş zaten memede uzun süre kalıp ememez kısa sürelerle sık sık emzirin o erdikten sonra sağın sütü her gün ılık duş alın eğer bi tıkanıklık vs varsa mastite döner kötü olur ama göğsümüzde süt olsa ve akmasa zaten yumru yumru olur göğüsunüz ağrıdan uyuyamazsinjz bile size öyle geliyor olabilir zaten bebegi yeni doğmuş annede öyle aşırı süt de olmaz ki kolistrum az ama koyu kıvamlı bi süttur
ecempeker gokcekizim_ sık sık emzirin bol duşa girin masaj yapın ucunu uyarın cok dolu olsa kendi bile akıyor zaten süt emdikçe iner pes etmeyin
Kartanesi26_ gokcekizim_ elle sağımı deneyin benim de öyleydi elle sağdım sıcak kaynara yakın havluyla kompres yaptım elle sağdım sorma makineyle
ecempeker gokcekizim_ bol bol masaj yapın sağım yapın fazla olan süt akar mastitten korkuyorsanız doktora görünün
gokcekizim_ Kartanesi26_ sıcak su torbası yapıyorum duş alıyorum sağım yapıyorum inşallah tez vakitte açılır süt kanallarım
turi Sıcak uygulama ardından soğuk kompres uygulayın çok iyi geliyor. Bende yaşıyorum aynısını sol göğsümde. Hemen ardından da emziriyorum. Bebeğin emmesi daha iyi geliyor. Sağımda benim de boşalmıyor çok az süt geliyor.