mbabygirlm Kızım 7.aya girdi gündüz uykusu kalmadı niye acaba. Karnını duyuruyorum banyo yaptırıyorum meme veriyorum uyumuyor ayakta sallıyorum uyuyor 10 dk belki yarımsate uyanıyor niye böyle kızlar önceden çok güzel uyurdu acaba 8.ay atağı şimdi mi başlıyor
Hep_oyle_olur_zaten Atak matak saldım ben inanmıyorum 😂hergun yeni bir dert çıkıyor her gün de atak olmaz ki 😄