11 günlük oğlum bende sadece emmek için duruyor onun dışında kucağımda sürekli ağlıyor gazını çıkaramıyorum sakinleştiremiyorum sadece göğsümü tutunca kucağımda sakinleşiyor eşimde duruyor annemde duruyor ama bende durmuyor neden olabilir ilk günden beri kucağımdan hiç indirmedim sürekli ten teması yaptım ama sakinleştiremiyorum bir türlü kendimi çok kötü ve yetersiz hissediyorum neyi beceremiyorum ve olmuyor diye düşünüyorum